LONDON Mini Club
(zajęcia dla dzieci w wieku 3-6 lat)
London Mini Club to zajęcia dla dzieci w wieku 3-6 lat. Umysł dzieci jest niezwykle chłonny i elastyczny, a przyswajanie języka obcego przebiega u nich intuicyjnie, dlatego rozpoczęcie przygody z językiem już od najmłodszych lat owocuje szybszym jego funkcjonowaniu w przyszłym życiu.
Wykorzystując naturalny potencjał językowo-poznawczy dzieci oraz wiedzę pedagogiczno-psychologiczną na temat rozwoju dzieci, zapewniamy maluchom takie warunki, w których zostanie zaspokojona ich potrzeba zabawy i fizycznej aktywności. Dzieci „uczą się” bawiąc się w ruchu, śpiewając proste i rytmiczne piosenki, rysując, słuchając opowiadań i wierszyków.
Podczas pracy z dziećmi stosujemy metodę reagowania całym ciałem (Total Physical Response), która odpowiada dziecięcej potrzebie ruchu i działania. Dzieci reagują na polecenia i wypowiedzi nauczyciela niewerbalnie, przy użyciu przede wszystkim mimiki, gestów i języka ciała.
Podczas zajęć uaktywniamy wszystkie zmysły dzieci, dlatego zadbaliśmy o profesjonalny zestaw pomocy dydaktycznych. Przygotowaliśmy mnóstwo kolorowych obrazków, plakatów, zabawek, pacynek oraz materiałów audiowizualnych i interaktywnych, które wspierają dziecięcą ciekawość, aktywność i samodzielność oraz stymulują wyobraźnię i umysł dziecka.
Stosujemy również techniki rozwijające sprawność autentycznej produkcji językowej (elementy metody audiolingwalnej) poprzez wielokrotne powtarzanie słów i zwrotów w celu wyrobienia nawyków językowych. Jednakże ćwiczenia imitacyjne nie powinny dominować nad całym rozwojem sprawności mówienia, dlatego skupiamy się na zasadzie opartej na stwierdzeniu, że proces przyswajania języka obcego u dzieci naśladuje naukę języka ojczystego. W pierwszej kolejności kładziemy więc nacisk na rozwój zdolności receptywnych, dzieci otoczone są dźwiękami, które zaczynają stopniowo rozumieć, później powtarzać, wreszcie aktywnie używać znane sobie słowa. Niezwykle ważny jest wtedy tzw. cichy okres, podczas którego dziecko nie czuje presji mówienia w obcym języku.
Bardzo istotne jest, aby rozwojowi językowemu dzieci towarzyszyły pozytywne emocje, tak więc wszystkim maluchom zapewniamy wsparcie oraz poczucie bezpieczeństwa.
There is only one way of learning. By action.
(Paulo Coelho)
LONDON Kids
(zajęcia dla dzieci w wieku 7-9 lat)
London Kids to kursy dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym (klasy 1-3). Dla pierwszoklasistów oferujemy oddzielną grupę. W pracy z dziećmi w tym wieku wykorzystujemy naturalną ciekawość świata i otwartość na nowe sytuacje oraz gotowość uczenia się wielu rzeczy i zjawisk, między innymi języka. Na tym etapie nie zakładamy nauki języka obcego w tradycyjnym tego słowa znaczeniu, a raczej uwrażliwiamy uczniów na nowy język.
Na zajęciach z pierwszoklasistami stawiamy na kształcenie sprawności rozumienia ze słuchu. Stosujemy również techniki imitacji wzorców językowych lub reakcji na określony bodziec (elementy metody audiolingwalnej), jednakże słuchanie i działanie niewerbalne są niezbędne, aby zadziałał wrodzony mechanizm przyswajania języka, tak jak dzieje się to w przypadku nauki języka ojczystego.
Planujemy spotkania tak, aby dominowała w nich zabawa językowa, ponieważ zabawa jest jedyną rzeczą, którą dzieci traktują poważnie. Zachęcamy dzieci do wielorakich form ekspresji – teatralnej, plastycznej, muzycznej. Wykorzystujemy metodę reagowania całym ciałem (Total Physical Response), według której łączymy naukę języka z aktywnością ruchową. Dzieci odgrywają scenki, rysują, kolorują, układają.
Podczas zajęć uaktywniamy wszystkie zmysły dzieci, dlatego zadbaliśmy o profesjonalny zestaw pomocy dydaktycznych. Przygotowaliśmy szereg kolorowych wizualizacji, ciekawych kart pracy, gier słownych oraz materiałów audiowizualnych stymulujących dziecięcą wyobraźnię i umysł.
W klasach starszych rozpoczynamy naukę czytania i pisania, jednakże nadal wszystkie ćwiczenia mają formę atrakcyjnych gier językowych przypominających dzieciom lubiane zabawy. Rozwijanie umiejętności rozumienia ze słuchu nadal pełni na naszych zajęciach rolę pierwszoplanową.
Bardzo istotne jest, aby rozwojowi językowemu towarzyszyły pozytywne emocje, tak więc wszystkim dzieciom zapewniamy wsparcie oraz poczucie bezpieczeństwa, mając na uwadze pojawiającą się w tym wieku wrażliwość na krytykę oraz niestałość emocjonalną.
Tell me and I forget. Teach me and I may remember. Involve me and I learn.
(Benjamin Franklin)
LONDON Juniors
(zajęcia dla dzieci w wieku 10-12 lat)
London Juniors to kurs dedykowany dzieciom z klas 4-6 szkoły podstawowej. Mając na uwadze ogólne mechanizmy przyswajania języka obcego, a także uwarunkowania rozwojowe w tej grupie wiekowej, na zajęciach oferujemy uczniom takie ćwiczenia i tematy, które ich zaintrygują oraz zadania, które będą stanowić wyzwanie i przynosić satysfakcję. Na zajęciach stosujemy elementy zabawy, dramy, nie zapominamy również o muzyce i filmikach. Organizujemy proces nauczania tak, aby każde dziecko mogło rozwijać się w tempie i stopniu określonym przez jego indywidualne możliwości.
Naszym głównym celem jest, aby nasi kursanci osiągnęli kompetencję komunikacyjną pozwalającą na efektywne porozumiewanie się w sposób odpowiadający danej sytuacji, dlatego w głównej mierze stosujemy podejście komunikacyjne. Ćwiczenia na zajęciach swoją tematyką i formą wyzwalają u uczniów kreatywność i spontaniczność, a także zachęcają do częstego wykorzystywania języka. W nauczaniu gramatyki i słownictwa zajęcia planujemy tak, aby przedstawić uczniom zastosowanie danej struktury i umożliwić jej wykorzystanie w sytuacji komunikacyjnej. Uwzględniamy również elementy metody audiolingwalnej, czyli wielokrotne powtarzanie zwrotów, struktur i słownictwa dla lepszego zapamiętania nowo poznanej struktury lub wyrażenia.
W pracy z dziećmi uaktywniamy wszystkie ich zmysły, dlatego zadbaliśmy o profesjonalny zestaw pomocy dydaktycznych. Przygotowaliśmy szereg pomocy wizualnych, takich jak plansze, plakaty, karty do gier językowych, flashcards oraz materiały audiowizualne i interaktywne stymulujące dziecięcą wyobraźnię i umysł.
Podczas zajęć stosujemy zabawy językowe, elementy metody reagowania całym ciałem (TPR), dzieci słuchają muzyki oraz opowiadań i wierszy w oparciu o bodźce wzrokowe, odgrywają scenki, dialogi i inscenizacje. Dzięki ćwiczeniom teatralnym uczniowie czynnie, twórczo i celowo operują językiem, a także uczą się stosować właściwą intonację i tempo wypowiedzi, mimikę i gesty. Przydzielenie roli pozwala uczniom wcielić się w kogoś innego, dzięki czemu zmniejsza się blokada wypowiedzi ustnej w języku obcym.
W naszej szkole dostrzegamy różnorakie talenty oraz preferencje uczniów w zakresie sposobów uczenia się, w związku z tym urozmaicamy zajęcia dostosowując je do strategii preferowanych przez uczniów o różnych inteligencjach.
Istotny jest wybór pomocy dydaktycznych, metod i technik, jednakże równie ważne jest dla nas budowanie relacji zaufania i szacunku, co w dużej mierze sprzyja rozwijaniu motywacji do nauki. Uwzględniamy także potrzebę kształtowania i wzmacniania u uczniów pozytywnych postaw wobec nauki języka angielskiego oraz poznawania efektywnych strategii przyswajania wiedzy.
Always go through life as if you have something new to learn, and it will happen.
(Vernon Howard)
LONDON Face2Face/in Pairs
(zajęcia indywidualne lub w parach)
Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy mogą uczestniczyć w zajęciach grupowych lub preferują indywidualny tok nauczania, dlatego w naszej ofercie znalazły się lekcje LONDON Face2Face (zajęcia jeden na jeden) lub LONDON in Pairs (zajęcia w parze). Te formy współpracy z lektorem pozwalają osiągać szybkie efekty, umożliwiają elastyczne planowanie kursu i modyfikację programu w zależności od zmieniających się potrzeb, możliwości i oczekiwań klienta.
Jakie korzyści płyną z lekcji w trybie Face2Face oraz in Pairs?
• zajęcia indywidualne z lektorem w szkole LONDON,
• możliwość dostosowania się szkoły do terminów i godzin zajęć,
• możliwość odwołania lub przełożenia zajęć wcześniej ustalonych bez ponoszenia odpłatności,
• indywidualne przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego, maturalnego lub egzaminów międzynarodowych,
• zajęcia wyrównawcze (korepetycje) dla osób, które mają problemy z językiem angielskim w szkole publicznej,
• pomoc w odrabianiu pracy domowej
• bezpłatny test poziomujący
It’s better to be partly right than to be completely wrong.
(Warren Buffett)